قصص سكس الزوجة تسافر معي امريكا عشان امتعها و تمتعني بحرية تامة

قصص سكس الزوجة في بلد المتعة

اسمي حسام و عندي 55 سنة و زوجتي سناء عندها 37 سنة و طبعا كلها حيوية و نشاط بخلافي

انا اتزوجتها بعد ما زوجتي ماتت بسنة وبعد اغراء طويل منها وهي بتلف حواليا لانها من عائلة فقيرة

بعد ما اتزوجتها قعدت فترة منتظم معاها في النيك كنت بنيكها من مره لمرتين في الاسبوع انا عارف اني كنت مش مكفيها

بس طبعا كنت مكفيها اوي من ناحية الفلوس ودا اللي كان مخليها تصبر علي زبي و علي السكس الضعيف جدا عندي

بس بعد كدا بدأت تزهق مني و تشتاق للجنس بشكل عنيف و خصوصا انها مش بتشبع جنس علي الاطلاق

بعد كدا عرفت انها بتستغل خروجي للعمل و تقعدتتفرج علي افلام سكس كتيرة كانت زوجتي مدمنة افلام جنسية وخصوصا افلام السكس العنيفة

دخلت علي التليفون بتاعها لقيته مليان افلام سكس بجودة عالية وواضحة لرجال سود مفتولين العضلات ينيكو بنات سمراوات في لون زوجتي بالزبط

شفت فيديو منهم لقيت الواد رافعها في الهواء و من تحت مدخل زبه في كسها كان فاشخ كسها بمعني كلمة فشخ

اول ما شفت الفيديو اشتقت اني اعمل زييهم كدا مع اني مكنتش اقدر اعمل زييهم حتي في شبابي وخصوصا ان الدكاترة منعوني عن المنشطات الجنسية عموما

سناء دخلت عليا لقيت في ايدي التليفون بتاعها و مشغل الفيديو هي اتخضت و تحسبني هتخانق معاها بس رد فعلي كان غير كدا خالص

انا خليتها تييجي تتفرج معايا علي المقطع يمكن دا يحرك زبي ناحيتها واعرف اعمل زي الفحول الزنوج اللي في الفيلم

لما قعت سناء جنبي لفيت دراعي حول وسطها وقربتها مني جامد واتفرج علي الفيلم وعلي جسمها في نفس الوقت ودا حرك الجنس فيا وهجت عليها

رقدت سناء علي السرير و فضلت ابوس فيها و ابعبص في كسها من تحت وهي متفاعله معايا اوي قالتلي عاوزاك تدخله في كسي يا راجل

قمت من عليها وفتحت كسها بصوابعي و حشرت زبري ومفيش دقيقة و لقيت زبي بدأ ينام تاني حتي من قبل ما اقذف المني من الاجهاد

طلعته من كسها وخليتها تمصه مره تاني اكتر من خمس دقايق لحد ما قدرت اخليه يقف تاني و رقدتها مره تاني انيكها قعدت دقيقة وجبت المني بتاعي و ارتحت بس معرفاش اريحها

حسيت بتعب اني عاجز اكيف مراتي فقررت اسافر امريكا يمكن الاقي هناك حل لعلاج مشكلتي الجنسية و طبعا سناء مسكت فيا و اصرت انها تروح معايا امريكا عشان تتفسح

نزلت هناك وكنت متفق مع مترجم امريكي اسمه ناصر هو امريكي من اصلي افريقي طويل و عريض بيتكلم اربع لغات منهم العربية

من اول يوم شاف مراتي فيه وهو عينه عليها انا كنت حاسس اول مره قابلته وهو بيبص علي مراتي انه هينيكها قدامي

طبعا هو من البداية وهو عارف سبب زيارتي لامريكا ويمكن دا اللي خلاه يفكر ان مراتي هتبقي صيده سهلة وهيعرف يغريها بسهولة

وبالفعل هي كانت صيده سهلة جدا كمان تاني يوم رجعت من بره عالفندق لقيت سناء قاعده ولابسه كيلوت و سوتيان واستقبلتني انا و ناصربكل جرأة

انا كنت حاسس اني قاعد وسطيهم عزول فقمت بحجة اني عندي ميعاد مع واحد صاحبي اعرفه هناكوسيبت سناء مع ناصر

بالفعل خرجت و غبت عن الفندق ربع ساعة ورجعت لقيت سناء قاعدة فوق حجر الواد الزنجي و في اتنين زنوج اصاحبه مستنيين دورهم

دخلت قعدت جنب سناء و هي مش حاسه بيا من الشهوة و خليتهم يفشخو شرفي نيك بزبارهم السوداء والقحبة نازلة تصوت وتتأوه بصوت عالي افشخوووووني

خلص ناصر وقام بعد ما ناك سناء نص ساعة نزل صاحبة التاني و فضل ينيكها نص ساعة بردو و جابهم علي شعر سناء

وكمل صاحبهم التالت التحفيل علي كس مراتي الملبن وانا قاعد تحتيهم اخدمهم و اخدم زبارهم اللي بتريح كس المدام وتقدر تسمتع باحلي سكس مصري

اكمل قراءة قصص سكس الزوجة المصرية اللي زوجها يغتصبها امام ابنها

قصص سكس الزوجة المتناكة وسط الفحول تتناك امام زوجها الديوث

قصص سكس الزوجة معي في امريكا بلد الفحول السود ينيكوها امامي

100% 8 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Online porn video at mobile phone


    نسوان مصرية شراميطكس مروهبورنو سكس مصريسيكس كلابفيلم سكس مصرى جديدقصص سكس فشخاحلي قصص سكس محارمسكس جامد فشخشرموطة طنطاقضص سكسمصريه متناكهسكس مخيفسكس حيوانات كلابسكس عربي مصرىنيك يبانيبورنو برازيليافلام فري سكسكرتون جنسيروايات جنسيه مثيرهسكس شورسكس فى الفنادققصص سكمحجبات بتتناكينيك امه وهى نايمهسكس في الصيدليةسكس من تونسنسوان وسخةسكس سكرتيرهمنقبات نسوانجينفسها تتناكفلم سكس حيواناتقصص سكس محارم ارشيف نسوانجيsexمصريمصريات شمالكوس مصريسكس لبنا نيسكس مسلماتقصص جنسةقصص جنس ساخنهمحارم ارشيفsex قصصقصص محارمسكسارشيف قصص محارمسكس مصرى اصيلنيك محجبات مصريسكس محارم حديثسكس سادى عنيفسكس ديوث عربيسكس المرجمروة الشرموطةسكس راهبات قديمنسوانجي محارمقصص جنس مصرىالمانى سكساليابان xnxxموقع سكس مصري جديدسكس بلاديافلام سكس الحيواناتنسوان منيوكهسكس حيوانلتصور دياثهقصص سكس دياثةنيك فلاحهسكس نار فى المطبخنسونجى محارمنزول اللبن من الكسجنس مصرينيك صينيزنا المحارم سكسنيك فلاحين مصرسحاق لبنانافلام يابانية سكسسكس لبانمص بزاز بعنفسكس ماليزىقصص سكس سكسياتنيك مصرى عربىموقع سكس مشاهيرسكس المصنعكارتون نيكقصص سكس نيك طيزسكس حيوانات ونسوانسكس نصرىبورنو سباكافلام سكس ميلفسكس غنيفمدام متناكهقصص سكس جارتىسكس.حصانسكس في البانيومصارعه حريمي سكسمشاهدة نيكمشاهير هوليود سكسافلام نيك كرتونسكس مصرى تخانابتزاز امى سكسمقطع سكس ساخنالاخ ينيك اختهقصص سحاق مصريهسكس ميريهان حسين