سكس اب – انا وابي والشيطان ثالثنا – سكس اب وبنته قصص محارم

سكس اب – انا وابي والشيطان ثالثنا – سكس اب وبنته قصص محارم

سكس اب – انا وابي والشيطان ثالثنا – سكس اب وبنته قصص محارم

سكس اب – انا وابي والشيطان ثالثنا – سكس اب وبنته قصص محارم

بدأت حكايتي مع ابويا لما امي اتوفت وبدأت معاملة ابويا ليا تتغير كان بيتحرش بيا في الرايحه والجايه يعني مثلا ييجي من ورايا و يضربني علي طيازي -انا طيازي كبيرة ومربربة وزي الجيلي طريه اوي- وانا بحط الاكل عالسفره ,يمسكني من بزازي بأيديه الاتنين ويسحبني منهم جامد وابعد بزازي من ايديه بالعافية لحد ما بزازي بتخرج من قبضة ايديه القوية بيبقي لونها ازرق من الدم ,وكان بيصر اني انام جنبه في الليل علي السرير بتاعه مكان امي بس مكانش بيعمل معايا حاجه وحشه انما كان بياخدني في حضنه وينام ,انا قلت انه موش عاوز يحسسني ان امي ماتت وخصوصا اني انا كنت مرتبطة بامي كتير ,بس بعد كدا عرفت اني ابي كان بيحبني زي زوجه ليه موش زي بنته لأنه نسي في مره الموبايل بتاعه في في البيت ونزل الشغل وانا مسكت الموبايل بتاعه ااقلب فيه وبالصدفة دخلت علي فيديو لقيت ابويا مصورني وانا نايمة ورافع قميص النوم بتاعي لفوق وكاشف وراكي واجزاء من فرادي طيازي ومطلع زبرو وعماله يحك زبرو في وركي لحد ما قذف اللبن بتاعه علي منديل كان حاطه علي السرير جنبي ,انا في البداية قرفت اوي من المنظر وكنت عاوزه اسيب البيت واهرب بس بعد ما شوفت الفيديو اكتر من مره لقيت نفسي عاوزة احط زبر ابويا في فمي وامصه وابلع المني بتاعه زي نجمات السكس -انا كنت بتفرج علي افلام سكس باستمرار- وبدأ شعوري ناحية ابويا يتغير وبقيت عاوزة اجذب ابويا واخليه ينيكني ,وفي اليوم دا دخلت الحمام في الليل عشان استحمي بعد ما ابويا رجع من الشغل وسيبت باب الحمام مفتوح وناديت ابويا عشان اخليه يدعكلي ضهري بالصابون والليفة ,ابويا مسك الليفه وقعد علي طرف البانيو ومكنش لابس حاجه عشان ميتغرقش ماء وبدأ يدعك ضهري بالليفة وطبعا بزازي البيضا كانت عايمة فوق الماء وابويا كانت عينه هتقع علي بزازي الكبيرة وهي غرقانه بالماء والصابون وحلمات بزازي كانت واقفه زي حلمات بزاز الحريم الشراميط المعتقين في الشرمطة وابويا بيدعك في ضهري عملت نفسي بمد ايدي علي ايده عشان اوجه ايده ومديت ايدي علي زبرو ومسكته جامد وعصرته بقبضة ايدي بأقوي قوة عندي ولقيت زبر ابويا انتصب زي الحديد بين ايديا ,ابويا مد ايده علي بزازي وقفشهم جامد وسحبني من بزازي ووقفني علي ركبي في البانيو ودفن وشه في الفلق بين بزازي وفي نفس الوقت عماله يعصر بزازي بقوة لحد ما صرخت من الالم فمديت ايدي علي زبرو وبدأت اعصره جامد وسحبت ابويا من زبرو وخليته يقف علي رجليه وبقي زبرو في وشي مباشرة ولقيت نفسي عاوزة امص زبرو بشكل موش معقول فدخلت زبرو في فمي وبدأت امصه والعقه من تحت لفوق وانزل علي بيضانه الحسهم وادخلهم في فمي كأني عاوزة ابلعهم لحد ما زبرو بقي غرقان بلعابي “ريقي” ونزل اللعاب بتاعي علي بيضانه وغرقهم فبدأت امسكه بأيدي وادعكه من تحت لفوق ولعابي بيسهل حركة ايدي علي زبرو ومع حركة ايدي علي زبر ابويا لقيت راس زبرو بدأت تنتفخ بشكل كبير وزبرو بقي واقف اكتر من الاول ,بدأ ابويا يـاوه مع حركة ايدي فدخلت زبرو مره تاني في فمي وقعدت الحسه تاني عشان ارطبه وسحبت ابويا من زبرو وبيضانه ونيمته في البانيو وركبت فوق ابي ومسكت زبرو بأيديا وبدأت احرك راس زبر ابويا بين شفرات كسي واداعب براس زبرو شفرات كسي لحد ما بدأت اتغنج من الشهوة واتمحنت علي زبرو في كسي فدفعت نفسي لأسفل علي زبر ابي ودخلت راس زبرو في كسي وصار ابويا يتأوه من سخونة كسي وضيق خرم كسي ,بدأت انزل لتحت علي زبر ابويا لحد ما زبرو اتغرس بالكامل في كسي واصبح زبر ابي الحشوة الداخلية لكسي زبر ابي كان بينبض بشكل موش معقول وكان ساخن زي النار في كسي ,ولقيت نفسي طالعه ونازلة بشكل سريع علي زبرو وبيضانه من تحت تخبط في شفرات الكسي مع الطلوع والنزول علي زبرو لحد ما قذف ابويا الحليب بتاعه في كسي ,فقمت من علي زبر ابويا وخرجته من كسي وفشخت رجليا علي الاخر وانا واقفه لحد ما المني بتاع ابويا بقي ينقط من كسي ونزل كله وعام علي وش الماء في البانيو -عشان محملش من ابويا- انا كنت لسه هايجة وابويا كان زبرو واقف زي ما هو فدفعت زبر ابويا في خرم طيزي وبدأت انزل واطلع علي زبرو وهو مدفون في طيزي لحد ما قذف اللبن مره تاني في طيزي وقمت من علي زبرو وبقيت طيزي تنقط المني في البانيو وبقي عايم علي وش الماء وفضل ابويا ينيكني لحد ما جبت شهوتي بعد ارع مرات من النيك المتتالي وابويا في اليوم دا نام مجهد جدا ومقدرش يروح الشغل تاني يوم بس انا تاني يوم عملته وجبة جمبري عشان تساعده علي انه ينيكني ويمتعني

سكس اب – انا وابي والشيطان ثالثنا – سكس اب وبنته قصص محارم

64% 214 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Online porn video at mobile phone


    قصص سكس محارم أرشيفقصص جنيسةافلام.سكس.مصرىزبر كبيرقصص جنس مثيرةسكس كلوتاتنيك شرموطة مصريةسكس.مصريموقع نيك مصرىأفلام سكس مصريةسكس اهات مصرىكس صناعىسسكس مصرىاب بنيك بنتهشرموطة مغربيةموقع سكس اجنبيبنات سكس مصريةسيكس اخواتاجسام بنات نارقصص نكاح محارمسكس شرجى مصرىقصص كسسكس اسرئيليسكس محرم عربينيك تونسىتيز كبيرةسكس امهات افلام بورنسكس مصرى بصوت عالىسكس بيوتوانا مراته الجديدةلبن بزازطيز خليجيسكس امهات مع ابنائهمافلام سكس محارم مصريhtghl hyvhxسكس مصري صعيديجوزى مسافرافلام المحارمقصص ديوثينكس كبير مصرينيك مزة مصريةسكس ولد يغتصب اختهاحلى زبنيك محارم يابانييلحس كسهااحلي زبراحلى اهاتقصص سكس محارم من الارشيفقصص سكس زنا المحارمسكس امهات وابنائهمسكس لبنانيسكس.تحرشسكس مصریجنس مصرى ساخنسكس نيك عنيفبنات متناکهسكسسعوديقصص محارم xnxxبورنو مخفىمصريه تتناكسكس بورنو مصرىسكس مسرنيك اسكندريةقصص سكس محارم امهاتنيك كسىنيك اختيسكرتيرة سكسسكس ممصريسادي سكسسكس مصريقصص سكس محارم ام وابنهاقصص سحاق ساخنةنسوان هيجةقصص نيك محارم مصورهسكس عربى بلدىسكس جامد فشخنسوان بلدي شراميطعرب سكس8افلام سكس نيك عربيقصص سكسك محارمافلم سكس حيوناتقصص سكس طالباتكس بشعرهانا بحب الفلوس اوىسكس العمالصور سكس تعذيببابا ناكنيقصص تحرش محارمقصص تحرش مثيرهنيك محجبات مصرفبلم سكسابني ناكنياجمل منقبهصور سكس محارم مصريبنت شرموطة